reklama

Čo vo mne evokuje slovo láska?

Zvieratá, deti a matka to sú jediné tri osoby ktoré, teda podľa mňa, dokážu dávať úprimne najavo lásku. Práve preto mám rada deti, ľúbim svoju mamu a milujem zvieratá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ten pocit keď výidem spoza domu a vidím ako sa teší. Ako skáče a vrtí chvostom. Ako jeho oči hovoria "no poď sem a pohladkaj ma už!" Keď mi oblíže líce a podá labku. Keď môžem zaboriť prsty do jeho huňatej srsti a zabudnúť na všetko okolo. Keď počujem len jeho rýchly dych lebo je unavený z prechádzky. Keď pije vodu z mojich rúk. Ten pocit, keď si sadnem na schody, on si sa dne vedľa mňa a oprie sa o mňa, položí si hlavu na moje kolená, zatvorí oči a oddychuje. Tá jeho neskutočne roztomilá žiarlivosť. Keď hladkám iného psa a on do mňa búcha hlavou a labkou aby som sa venovala jemu. Ako keď nakričím na sestru a on začne zavýjať, lebo sa mu to nepáči. Ako zavýja do rytmu ako ja pískam na jeho hračke. Ako keď vidí, že som smutná ku mne príde a ňufákom sa obtiera o moju tvár. Alebo keď vidí, že odchádzam, ten smutný výraz v jeho tvári, tie smutné oči.

On nemá dôvod sa pretvarovať. On nie. A práve preto viem, že to myslí vážne. A ja tiež. A preto ho ľúbim najviac na svete.

Mirka Čmaradová

Mirka Čmaradová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...neobyčajne obyčajné dievča, ktoré si užíva život aj napriek prekážkam, ktoré jej život pripravil. Zoznam autorových rubrík:  Myseľ neobyčajne obyčajnejveršované-neveršovanéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu