reklama

Motýľ

Strádam iskry v mrazivej tme. Vidim svetlo. Rozvidnieva sa so zapadajúcim slnkom, a v sekunde opäť tá nezne siteľná ničota. ...kamsi do výšin ...kamši odomňa

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Krehkým pohybom chytám ho.

Letí kamsi do výšin,

ďaleko odomňa

nie aby šiel odomňa preč,

lieta vysoko,

aby mi ukázal,

kam až sa môžem vyšplhať,

akú výšku môžu dosiahnuť moje sny,

moje túžby,

moja fantázia.

Vlastne celá ja!

Áno! Aj ja môžem lietať!

Môžem snívať,

môžem túžiť,

môžem letieť!

Môžem žiť!!!

PS:.....a nie len ja!

Mirka Čmaradová

Mirka Čmaradová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...neobyčajne obyčajné dievča, ktoré si užíva život aj napriek prekážkam, ktoré jej život pripravil. Zoznam autorových rubrík:  Myseľ neobyčajne obyčajnejveršované-neveršovanéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu