reklama

R.I.P alebo S.L.J

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď sa tak pozerám na ostatních ľudí ako sa smejú a zabávajú, mam pocit, že sa zbláznili. Ako môžu? Ako môžu byť takí šťastní, keď sa deje toľko zlích vecí. Keď všetci, ktorích ľúbime odchádzajú. A najhoršie.....vieme, že sa už nevrátia. Je chyba vo mne, že nedokážem byť šťastná, alebo je chyba v nich, že nedokážu súcítiť?

Posledné dni sú tak prázdne. Akoby zrazu všetky farebné korálky zmenili farbu. Na akú. Na čiernu a bielu. A len stoja na mieste a nehýbu sa. Nič sa nehýbe. Ani lístok. A všetko mi to pripomína. Každú spomienku. Každý úsmev. Každý žart, ktorí vypustili z úst. Každý pohľad. Všetko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo? Ako? Začo? Je im dobre? Pozerajú sa zhora? Zdola? Zboku? Kde sú? Vidia ma? Kde vlastne som ja?

Chcem kričať. Aby to vedeli všetci a aby sa už prestali smiať! Oni to absolútne nechápu?! Prečo sa smejú? Jediné na čo sa zmôžem sú prázdne slzy, ktoré nikomu nedokážem vysvetliť, pretože by som sa rozplakala ešte viac. Lebo už nikdy nebudem môcť vidieť ten úsmev keď tam sedeli.

Prestali sa trápiť? Už ich nič nebolí? Netrpia?

Jediné, čo ma dokáže utešiť je tá myšlienka, že keby sa čosi stalo....čokoľvek na svete, tak ma už niekto tam niekde, neviem kde, čaká.

Srdce bije

koža slzy pije

smútok pobil sa so šťastím

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a ja neviem kedy sa stade vrátim.

Mirka Čmaradová

Mirka Čmaradová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...neobyčajne obyčajné dievča, ktoré si užíva život aj napriek prekážkam, ktoré jej život pripravil. Zoznam autorových rubrík:  Myseľ neobyčajne obyčajnejveršované-neveršovanéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu